Välkommen!

Njut av naturen!

söndag, juli 08, 2012

Tack!

Nu när jag genomfört min Tjejklassiker så är det några jag ska tacka!

TACK till mina föräldrar för att jag fick in motion tidigt i mitt liv!

Vi cyklade alltid överallt (förskolan, till skolan, kompisar, träningar och andra aktiviteter) och mamma var noga med att sätta oss i simskola ganska tidigt eftersom hon själv är uppvuxen i Norrland där ingen simundervisning existerade på den tiden, så hon är rädd för vatten. Hon oroade sig nog mer än mig igår inför simningen och det smittade ju av sig lite på mig. Men så fort jag kom i vattnet så var det lugnt. Härligt att simma! Skidor åkte vi också en hel del på vintrarna eftersom vi var uppe i Åre-trakten så det har jag också dem att tacka för. Det blev både slalom och längdskidor och jag gillar både och. Tränade gjorde jag också hela min uppväxt, det var gymnastik och där stöttade ju också mamma och pappa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar