Välkommen!

Njut av naturen!

måndag, juli 09, 2012

Nya mål!

För 10 år sen kändes det omöjligt för mig att klara det jag nu gjort! Jag sprang alltid bara 5 km i spåret och ökade inte träningen. Gick på Friskis också förstås. Jag hörde talas om att man kunde ta Tjejklassikern men det kändes oöverstigligt att klara allt inom ett år. Nu har jag klarat det och det hade jag ju inte planerat när jag sprang på Lidingö i höstas. Det var när jag var där som jag fick blodad tand (trots magont) och sen anmälde jag mig till Kristinaloppet. Eftersom det var lika kul och gick så lätt så anmälde jag mig sen till Tjejvättern också. Även det var roligt, trots punkteringen. Att simma i förrgår var också jätteroligt!

Nu siktar jag mot nästa mål som är Lidingöloppet i slutet av september.  I år ska jag springa 15 km och det betyder ju att jag måste öka min träning...kul! Kanske att jag ska sikta på att ta halvklassikern nästa år...vem vet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar