Välkommen!

Njut av naturen!

lördag, december 07, 2013

Gymkort

Puh, nu är jag ganska slut efter julkalas med ett gäng livliga barn...ska sätta mig i soffan och pusta ut och dricka lite te... Albin blev nöjd med kalaset, med många lekar och mormors pannkakor till tårtan.

Härligt nog så kan jag snart börja träna på gym!! Utan något dyrt träningskort och bara några hundra meter hemifrån! Min bostadsrättsförening har inte bara en festlokal (där vi var idag) utan även bastu och gym. Jag har inte sett hur det ser ut än men jag antar att det duger för mig. Just nu håller de på att renovera där men inom några veckor kan jag nog börja träna! Har inte några planer på att vänta till efter nyår utan börjar så snart det öppnar igen.
Ser fram emot det även om jag aldrig har varit någon gymmänniska direkt. Jag har bestämt mig för att inte köpa något Friskiskort när mitt går ut efter nyår. Tänker springa, gå till "mitt" gym och simma någon gång ibland. Om man springer på Rocklunda så finns det ju ett utegym där också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar