Välkommen!

Njut av naturen!

måndag, februari 13, 2012

Kvällens debatt

Sitter och väntar på debatten och den kommer inte vara förrän kl 23! Tydligen så var det en liten debatt i morse igen i Nyhetsmorgon, med Kostdoktorn och professor Charlotte E-A. Tittade på den nyss och den var ganska OK. Andreas fick sista ordet och det var ju trevligt! Läs mer på kostdoktorn.se!

Ikväll blir det en lite längre diskussion, ca 25 min. Blir spännande. Själv blir jag också påhoppad med diverse argument för min "diet", på jobet. Oftast hinner man inte bemöta det eftersom rasterna är korta. Alla vet ju om att jag äter såhär nu och flera har börjat också- bl a chefen! Vi diskuterar mat ganska ofta på luncherna numer, vilket är kul! Fick höra att det är inte bra för bukspottkörteln...vet inte om hon syftade på Cicci Wallin. Hon ska tydligen vara med i Kvällsöppet ikväll, läste jag på TV4.se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar