Välkommen!

Njut av naturen!

fredag, januari 02, 2015

Jullovsträning

Nu under julledigheten har jag kommit igång och tränat igen. Tyvärr var jag förkyld och hostig i ca 6 veckor nu i höst och kunde inte träna alls. Supertråkigt! Men jag började igen på juldagen med ett intensivpass på Friskis! Puh, det var roligt och såklart jobbigt. Några dagar senare gick jag på puls medel på Friskis och det var sådär. Fick inte så mycket träningsvärk. Körde också ett yoga-pass och ett danspass och idag provade jag cirkelgym för första gången. Det var ganska roligt men inte min typ av träning, kommer nog satsa på andra pass i vår.

Fikapaus vid Östra Holmen



Jag har också promenerat och åkt långfärdsskridskor- min favorit! På nyårsafton var jag ute och åkte i 2 timmar och det var så härligt! Mälarisen var plogad av VIP och det gick bra att åka. Solen kom fram i slutet av turen! Tyvärr är det ju töväder nu så isen är nog väldigt blöt. Hoppas kylan kommer tillbaka så jag kan ta med barnen ut nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar