Välkommen!

Njut av naturen!

söndag, februari 10, 2013

Engelbrektshalvan


Loppet gick samtidigt som Engelbrektsloppet så det var mycket folk! Mycket mer än förra året när jag åkte Kristinaloppet. Det märktes redan i början då jag fick ställa mig mycket längre bort från starten. Det snöade lite smått när starten skulle gå så jag beslutade mig för att åka med jacka...inte så skönt men det gjorde jag i alla fall. Banan var den riktiga i år- förra året gick den på sjön, som var platt och det var skönt. I år var det måånga backar...puh. Tiden blev sämre än sist också, 3:36 mot förra årets 3:20. Tror banan var kortare då. Sen var det trögt före, det hade ju snöat. Det var roligt i alla fall!

Halva halvklassikern är nu avklarad!
(Bilder från förra årets Kristinalopp)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar