Välkommen!

Njut av naturen!

torsdag, mars 29, 2012

Egen tandkräm!

Nu har jag testat bikarbonat-tandkräm!! Jag hällde några droppar med pepparmyntsolja i och fick en smak väldigt lik den tandkräm som pappa alltid haft...Dentosal, jag tror att han har den fortfarande. (Därhemma står också en STOR flaska med fluor...så den innehåller troligen inte det). Minns att jag tyckte den var lite stark, men att man kände sig ren efter tandborstning.

Men åter till min tandkräm- jösses vad ren jag känner mig i munnen! Tror detta blir min framtida tandkräm. Nu behöver jag bara blanda till den så den inte blir fullt så stark och hitta något att hälla den i. Kul ska det bli!!

Tänker också försöka komma ihåg att köra "oil-pulling" varje morgon. Det tror jag är bra. Tänk vad jag lär mig och vilken ren mun jag ska få!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar